16 مارس، 2008

سمي 00وخش برجلك اليمين

بعد ما رشيت مايه وبخرت المطرح ابتدي اول كلام ليا فى العالم الإفتراضى اللى اسمه النت بالرغم من انى باتفرج واتابع من اكتر من سنة ومن اول يوم تابعت فيه مدونات وأنا عايزة أقول أنا كمان 0بس التدوين زيه زى غيره من الحاجات اللى عايزة اعملها وما بتتعملش 000000 00 عايزة ارجع ادور على شغل 00 عايزة اسجل الماجستير 00 عايزة ازور اصحابي 00 عايزة ازرع شجرة ليمون 00عايزة اغير لمبة السلم والبلكونة 00عايزة اصلح الكاسيت 00عايزة اتعلم أطبخ الخبيزة 0000عايزة اعمل مدونة طبعا مش كل الحاجات دى على درجه واحدة من الاهمية بس كلهم بيخضعوا لقانون واحد قانون التسويف والتأجيل من غير سبب 00 طيب ايه اللى خلانى ابتدى 00أبدا كل ما حد يسألني عملتي كذا ؟ اقول لسه بس هاعمله ان شاء الله 00 إمته ؟ ربنا يسهل 0 لحد ما البت بنت اختي انفجرت فيا وقالتلي اعملي حاجة ف حياتك بقى ياشيخة 0 بصراحة اتكسفت من نفسي شكلي بقي وحش قدام العيال قمت عملت ايييه ؟ هما حاجتين أولا زرعت شجرة الليمون ثانيا عملت المدونة 0 طيب هاكتب ايه بقى ؟0000 الصراحة وأنا باتابع المدونات كان عندى افكار كتير بس دلوقت ولا الهوا مخي مغسول ب تايد بس أكيد ربنا هايبعت وياترى المدونة دى بعد سنة مثلا هاتبقي موجودة وللا هاألغيها ولو فضلت موجوده هاتكون عاملة إزاى هافضل اكلم نفسى وللا حد هاياخد بحسى ف الخلا ده 0هاترجعلي افكار موضوعات للكتابة وللا الهوا هايفضل يصفر ف دماغي عموما الأيام مافيش اسرع منها بكرة تعدى سنة ونشوف وبعدين أنا شايلة هم الكلام اللي هايتكتب هنا ليه ؟ ما طوب الأرض بيدون يعني جت عندى و عطلت

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

مبروووك المدونة
وهى جات عليكى؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخ


أنا بأهزر
الدستور يكفل لكل مواطن حق اقتناء مدونة
وانه يبعبر عن اللى جواه

بعبرى واحنا حنسمع ونشوف

رجاااااء أخير

والنبى ترفعى حروف الكلمات المتقاطعة دى
مباعرفش انشر تعليق الا بالعاااااافية

سنابل يقول...

إيه ده ميين ؟يا دى النور يا دى النور ...شهروزة بنفسها جت تؤص الشريط وتفتتح المطرح ؟ حمد لله ع السلامة يا غالية و الله يبارك فيكي ...أدينا بنجرب